Érdekes párhuzamok

Tudva, hogy másodszor is babát várok, elgondolkoztam, hogy milyen volt a fogantatás előtti időszak most és 2016-ban. Szöget ütött a fejemben néhány párhuzam, amik lehet, hogy csak véletlenek, mindenesetre nem tudok elmenni mellettük szó nélkül.

A legkevésbé különleges, hogy mindkétszer terveztük, hogy bővítjük a családot és amíg nagyon pörögtem a témán, addig eredménytelenek voltunk. Teljesen elengedtem az agyalást, elfogadtam, hogy a testem tudni fogja, mikor állok készen kihordani a babánkat a szívem alatt. Rábíztam magunkat a sorsra, Istenre, a jövőre? De lehet, hogy csak ezzel az elengedéssel sikerült megteremteni a szervezetemnek azt a nyugalmat, amire valójában szüksége volt. Talán ez egy olyan párhuzam, amit sok kismama és anyatárs megtapasztalt.

Egy másik egybeesés, hogy pont a fogantatás előtti-utáni hetekben többször is voltam tornázni. Az első alkalommal bikram jógára jártam, most pedig fitt anya tornára. Egyik sem ment könnyen, és utólag nagyon örülök, hogy egyikkel sem okoztam bajt. Valószínűleg tényleg készen állt a testem a babázásra. Persze mindig terveztem, hogy rendszeresen mozgok, a mindennapjaim része lesz a sport, de ezek nálam egyelőre ideig óráig tartó fellángolások voltak, néhány hét, hónap, maximum fél év. De majd ha a másodikat is megszültem... Na jó, nem pont akkor, de ha már kicsit belerázódtunk a kétgyermekes életformába. Persze nézek majd valami kismama tornát vagy jógát, esetleg mindkettőt a környéken.

A számomra legmeglepőbb hasonlóság pedig az, hogy mindkét alkalommal szinte napra pontosan egy hónappal a fogantatás előtt lázas beteg voltam. Ritkán szoktam beteg lenni, inkább a megfázás jellemző, szerencsére az se gyakran. Tulajdonképpen az elmúlt két és fél évben ez a két betegségem volt. Ez vajon puszta véletlen?

Mindenesetre harmadik babavárást nem tervezek, így nem szeretném tesztelni, hogy ilyen előzmények máskor is segítenének egy kicsi életnek beköltözni a pocakomba.

Gruber-Pataki Viktória

Ha tetszett, amit olvastál, kövesd a blog Facebook oldalát is, hogy azonnal értesülj a legfrissebb bejegyzésekről!

parhuzamok.jpg

Designed by Freepik

A bejegyzés trackback címe:

https://hetrolhetre.blog.hu/api/trackback/id/tr5514240487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék

ajándék (1) alapítvány (1) alkalmazás (1) álmatlanság (8) álom (2) altatás (3) alvás (9) alvóhely (2) anyamatrica (10) anyaság (1) app (1) applikáció (1) aranyóra (2) baba-mama (1) babamozi (2) babaprojekt (5) babaszoba (1) babavárás (40) barátok (2) betegség (2) bizalom (1) boldogság (8) család (10) diagnózis (1) egészség (3) egyedül (1) együtt (3) életveszély (1) első baba (2) elválasztás (1) emlék (1) empátia (1) énidő (1) eredmény (1) érintés (2) érzékeny mell (3) érzések (3) fájdalom (2) fáradtság (7) farfekvés (1) félelem (13) fikció (1) fogadalom (2) folyamat (2) fotózás (1) gyerekorvos (1) gyerekszáj (3) gyerekszoba (1) gyógyszer (1) gyomorégés (2) haránt (1) hétről hétre (1) hintafotel (1) Hiszti (1) hiszti (1) hit (1) idill (1) ikertestvér (6) ingerültség (6) internet (1) intimitás (1) intim szféra (1) járvány (1) jelek (1) jótékonyság (1) kanapé (1) karácsony (1) kényeztetés (1) kérdések (2) keresés (3) kezdetek (3) kiságy (1) kisgyermekkel (19) költözés (4) konfliktus (1) kórház (3) koronavírus (2) különbség (3) lelet (1) magzatvíz (1) maradjotthon (1) második baba (2) méléység (1) mese (1) munkahely (4) nagyszülők (1) nemvagyegyedül (3) név (4) novella (2) nyaralás (3) örömhír (5) pakolás (1) pánik (1) párhuzam (10) pelenka (1) pelenkázó (1) pénz (2) pihenés (3) pillanat (2) pocak (1) pocakfotó (1) pocakfotózás (1) pocakméret (2) rituálé (1) romantika (1) séta (2) siker (1) simogatás (2) sötét (1) sötétség (1) sport (4) súly (1) szabadság (1) szeretet (6) szokás (1) szombat (2) szoptatás (10) szülőszoba (2) tanács (2) tanulás (1) teendők (1) terhesség (1) terhességi teszt (1) terhesség jelei (2) természet (2) tervezés (8) teszt (1) titok (2) (1) tragédia (1) türelem (6) ultrahang (5) ünnep (2) utazás (3) üzenet (1) változás (4) várandósság (1) víz (1) vizsgálat (7) wellness (1) Zente (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása